Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

Koh Yao Noi, leżakowanie przy posiłku i kawie.To nie jest super ustawione zdjęcie, jednak tak wyglądało nasze podróżowanie na wyspie Koh Yao Noi. To było cudownych kilka dni. Skuterem przejechaliśmy wzdłuż i w szerz kilka razy. Przede wszystkim było bardzo spokojnie na drodze i mogliśmy sobie na to pozwolić, bez strachu po lewej stronie ;).

Thailad,Koh Yao Noi,skuterem po wyspie

Miasto KRABI, w Prowincji Krabi, do którego mogliśmy dopłynąć tylko łodzią. Ładne miasteczko, ale również dość ciekawa przygoda dotycząca targowania się przy łodzi, którą mieliśmy powrócić do Ao Nang. Miejsce, nadzwyczaj spokojne w porównaniu do tajskich miast, które odwiedzaliśmy.

Krabi,mapa,restauracja,najostrzejsze danie

Rajskie wakacje - tak mogę w skrócie opisać pobyt w Prowincji Krabi. Wspaniałe widoki, wspaniałe możliwości, z których można korzystać. Jedno z cudowniejszych miejsc naszego wyjazd. Nic tam nie było zarezerwowane czy ustalone. Wszystko organizowaliśmy na miejscu, po dopłynięciu do brzegu. Chyba w tym wszystkim to było najlepsze. I wyszło oryginalnie!

Thailand,Tajlandia,Prowincja Krabi,Sa Phra Nang, Railay East, Railay West, Phranang Beach

Tak się dzisiaj, jesienną porą, zastanawiam nad zdjęciem jedzonka z Tajlandii. Tego, które powinno być na froncie ale też tego, które będzie na tyle intensywne smakiem i widokiem, aby nieco rozgrzać nasze ciało.

Thailand,Krabi,Railay,sajgonki,

Stopniowo dojrzewaliśmy do tego aby ostatecznie stwierdzić, że tajskie jedzenie nam smakowało. Jednak zdecydowanie NIE dla ulicznego jedzenie. Wyjątek stanowiły wszelkie szejki owocowe oraz pieczony kurczak ze świeżo pokrojonym soczystym ananasem. O czym później będzie mowa! Do zapachu tajskiego ulicznego jedzenia, jak w Bangkoku, po prostu nie umieliśmy przywyknąć. Zwyczajnie nam to nie odpowiadało. Chyba ostatecznie z tego powodu się do tego nie paliliśmy. Zupki podawane w specjalnych woreczkach też nie wyglądały zachęcająco - jednak to tylko nasze spostrzeżenia. Wiem, że dużo osób podróżujących zaleca ten sposób żywienia jako ekonomiczny i szybki. Jak tylko smakuje, to jest to godne polecenia!

Phuket to największa wyspa Tajlandii. Jest podobno jednym z obowiązkowych miejsc jeśli się jest i podróżuje po Tajlandii. Nieokiełznana przyroda! Jednak zanim doczekaliśmy się tej przyrody ze zdjęcia poniżej, to....

Treści stanowią moje przemyślenia i doświadczenia. Mają charakter informacyjny. Zdjęcia są moją własnością, Jeśli chcesz je wykorzystać, skontaktuj się ze mną.